Deloitte

Tuesday February 14th – 10.45-12.30– Dutch

Angst en Hebzucht: strategische marketing van diensten bij Deloitte.

Nederland is in de loop der jaren veranderd in een diensteneconomie. De kans dat je later komt te werken bij een dienstverlener is dan ook groot. Voor marketingprofessionals ligt hier een grote uitdaging: de marketing van diensten is een relatief nieuw vakgebied en vraagt heel andere skills dan de marketing van fysieke producten. In deze lezing krijg je meer te horen over de best practices in de marketing van zakelijke diensten, het belang van social media en de twee drijfveren waar het allemaal om te doen is: Angst en Hebzucht.

Deloitte is een zakelijke dienstverlener met wereldwijd 200.000 medewerkers en kantoren in meer dan 150 landen. Met ruim 4.500 medewerkers en 18 kantoren verspreid over heel Nederland is Deloitte een van de grootste aanbieders van professionele diensten op het gebied van accountancy, belastingadvies, consultancy, risk management en financiële advisering. Deloitte professionals werken in multidisciplinaire teams voor corporates en midmarket organisaties waarbij dienstverlening rondom innovatie, cyber security, digitalisering en data analytics een belangrijke plek in neemt.