Srprs.me

 

Monday February 13th – 12.45-14.30 – Dutch

 

Zo zet srprs.me de reiswereld op z’n kop.

Spontaniteit terugbrengen in de reiswereld, dat is waar srprs.me voor staat.
Maar hoe bouw je een start-up in een overvolle branche als de reiswereld?
De markt mag dan wel uit grote touroperators bestaan, srprs.me is een absolute league of her own. Voeg waarde toe, vergroot dat en je zult zien dat er meer ruimte in een branche zit dan je denkt. Uiteindelijk is het de beste kwaliteit + de beste customer experience die je de sleutel tot succes geeft.

Spontaniteit
Kleine dingen die je niet ziet aankomen, maar die je achteraf niet had willen missen, dat is waar spontaniteit over gaat.
Want ga maar eens na, welk verhaal blijf je vertellen? Een gepland avondje uit of die ene keer dat alle vrienden spontaan bij elkaar kwamen voor een biertje met als gevolg een legendarische avond? We zijn gewend aan onze dagelijkse dingen, ze voelen vertrouwd. Hoe lekker is het dan om als een kind te worden verrast?

Spontaniteit bij srprs.me is aankomen op het vliegveld en niet weten wat je te wachten staat. Totaal onvoorbereid zijn, unieke herinneringen voor later creëren. Iets waar ze bij srprs.me ver in willen gaan. Echt verrassen gaat om aandacht geven. Weten wat iemand wil, geven om een ander. Dat is waar iedereen (43 werknemers) bij srprs.me zich elke dag weer druk om maakt.

Jasper heeft een achtergrond bij Hyves, *bliep en is inmiddels verantwoordelijk voor de marketing bij srprs.me. Hij zal tijdens deze lecture vertellen over de nu al inspirerende srprs.reis, aandacht geven aan de nu al 40.000 srprs.reizigers en de groeiambities van het bedrijf.