Triple Double

Inhoud Lecture:

Robin Koster, Sportmarketeer bij Triple Double, zal gedurende de eerste helft van dit college het bedrijf Triple Double introduceren aan de hand van een aantal tastbare cases. Dit alles natuurlijk gekoppeld aan het thema “The Future of Marketing”, gezien vanuit een sportmarketing perspectief.

De tweede helft van het college zal Eefje Janus, namens FlowSports, een presentatie verzorgen. De presentatie zal gegeven worden op dinsdag 27 februari 2018 vanaf 14:45 uur tot en met 16:30 uur.

Over Triple Double:

In 3 categorieën 2 cijfers scoren, dat is waar in het basketball een Triple Double voor staat. Een unieke prestatie dus. Net als in het bedrijfsleven draait het in de sport om cijfers. Om scores, punten, millimeters en seconden. Het getal 32 symboliseert daarom ons bureau. Maar ook de passie om voor onze klanten dubbele cijfers te scoren.

Met een ongekende passie voor sport ontwikkelt Triple Double marketingconcepten voor het bedrijfsleven. We brengen merken en fans bij elkaar en geven sport betekenis in de maatschappij. Creativiteit zit in ons DNA, maar meetbare resultaten staan altijd centraal.

Onze klanten profiteren van kennis én ervaring op het gebied van marketing, (digitale) media, sponsoring, management en commercie. We houden van een totaalaanpak: van strategie tot en met executie/activatie, waarbij onze klanten koning zijn, maar de waarden en normen in de sport altijd gerespecteerd worden. Terwijl we de absolute kwaliteit van de marktleider nastreven, behouden we graag de sympathie van de underdog.